به مرکز پشتیبانی کاوش خوش آمدید

به منظور ساده سازی فرآیند رسیدگی به درخواست ها و شکایات و پاسخ گویی بهتر به شما، ما سیستم پشتیبانی آنلاین را راه اندازی نموده ایم. در سیستم پشتیبانی آنلاین به هر یک از درخواست های پشتیبانی کد رهگیری منحصر بفردی اختصاص داده می شود که با استفاده از آن می توانید فرآیند پاسخگویی به درخواست ها یا شکایات را به صورت آنلابن پیگیری نمایید. برای راحتی شما تاریخچه درخواست ها و شکایاتی که توسط شما ثبت شده است در سیستم پشتیبانی آنلاین نگهداری می شود. برای دسترسی به تاریخچه فعالیت ها و پیگیری درخواست های ثبت شده در سیستم وارد کردن ایمیل معتبر الزامی می باشد.

توجه داشته باشید:
  • به منظور امکان پیگیری، در هر تیکت صرفاً یک موضوع را مطرح و تا رسیدن به نتیجه نهایی از ذکر موضوعات دیگر در ادامه آن تیکت، خودداری فرمایید.
  • از ارسال متن درخواست ها در قالب فایل تصویر، PDF و... خودداری فرمایید.
  • کلیه تیکت هایی که حاوی درخواست تغییرات و یا امکانات جدید باشند، در صف انتظار قرار گرفته و تا بررسی، امکان سنجی و در نهایت انجام آن پاسخی از طرف شرکت ارسال نخواهد شد. بدیهی است در صورتی که درخواستی پس از بررسی قابلیت اجرا نداشته باشد به کاربر اعلام شده و یا در صورت پیاده سازی، با ذکر شماره نسخه به وی اطلاع رسانی می گردد. که این فرآیند ممکن است مدتی به طول بیانجامد.

ثبت درخواست جدید


لطفا در ثبت درخواست ها تا آنجا که ممکن است جزئیات لازم را ارائه نمایید تا ما به بهترین نحو بتوانیم پاسخگوی شما باشیم. برای بروز رسانی درخواست هایی که پیش از این در سیستم ثبت نموده اید از طریق فرم ورود، وارد شوید.

پیگیری وضعیت درخواست ها


ما تاریخچۀ تمام درخواست های پشتیبانی فعلی و گذشته شما را به همراه پاسخ های آنها به طور کامل نگهداری می کنیم.

لطفا شکیبا باشید!

لطفا شکیبا باشید... این کار چند ثانیه ای طول می کشد!