به مرکز پشتیبانی کاوش خوش آمدید

به منظور ساده سازی فرآیند رسیدگی به درخواست ها و شکایات و پاسخ گویی بهتر به شما، ما سیستم پشتیبانی آنلاین را راه اندازی نموده ایم. در سیستم پشتیبانی آنلاین به هر یک از درخواست های پشتیبانی کد رهگیری منحصر بفردی اختصاص داده می شود که با استفاده از آن می توانید فرآیند پاسخگویی به درخواست ها یا شکایات را به صورت آنلابن پیگیری نمایید. برای راحتی شما تاریخچه درخواست ها و شکایاتی که توسط شما ثبت شده است در سیستم پشتیبانی آنلاین نگهداری می شود. برای دسترسی به تاریخچه فعالیت ها و پیگیری درخواست های ثبت شده در سیستم وارد کردن ایمیل معتبر الزامی می باشد.

توجه داشته باشید:
  • به منظور امکان پیگیری، در هر تیکت صرفاً یک موضوع را مطرح و تا رسیدن به نتیجه نهایی از ذکر موضوعات دیگر در ادامه آن تیکت، خودداری فرمایید.
  • از ارسال متن درخواست ها در قالب فایل تصویر، PDF و... خودداری فرمایید.
  • کلیه تیکت هایی که حاوی درخواست تغییرات و یا امکانات جدید باشند، در صف انتظار قرار گرفته و تا بررسی، امکان سنجی و در نهایت انجام آن پاسخی از طرف شرکت ارسال نخواهد شد. بدیهی است در صورتی که درخواستی پس از بررسی قابلیت اجرا نداشته باشد به کاربر اعلام شده و یا در صورت پیاده سازی، با ذکر شماره نسخه به وی اطلاع رسانی می گردد. که این فرآیند ممکن است مدتی به طول بیانجامد.

Open a New Ticket


Please provide as much detail as possible so we can best assist you. To update a previously submitted ticket, please login.

Check Ticket Status


We provide archives and history of all your current and past support requests complete with responses.

Please Wait!

Please wait... it will take a second!